,

סבון חלב אם – הזמנה מראש של 1 ק"ג סבון (10 סבונים)

390.00

יש לך עודף חלב אם או שאת פשוט לא יודעת מה לעשות עם שקיות החלב שיושבות במקפיא ואין לך לב לזרוק אותן? בואי נהפוך את הזהב הנוזלי שלך לסבון מוצק טבעי בעבודת יד לתינוקך ולך!

חלב אם משמש בתרבויות רבות להרגעת גירויים בעור. הוא אינו אלרגני, מכיל נוגדנים ומקדם את הצמיחה והשיקום של תאי עור. תני לסבון לשבת באמבטיה בזמן שהיא מתמלאת כדי ליצור אמבט חלב ואז נקי את תינוקך מכף רגל ועד ראש ותהנו מהיתרונות שיש לסבון חלב האם שלך להציע. סבוני חלב האם שאנו מייצרים הם עדינים וקרמיים להפליא, והם מגיעים בגודל מושלם של 100 גרם.

  • איך זה עובד? את מספקת את חלב האם, קפוא אם אפשר, בקירור אם את לא יכולה לספק אותו קפוא.
  • כמה חלב נדרש? עלייך להביא 150 מ"ל של חלב אם.
  • כמה סבון תקבלי כשתספקי 150 מ"ל חלב אם? אני אכין לך מלאי של 1 ק"ג של סבון חלב אם, מחולק ל-10 סבונים של 100 גרם.
  • כמה זה יעלה? גודל ההזמנה המינימלי שלנו הוא 1 ק"ג בעלות של 390 ש"ח.
  • למה ניתן להשתמש בסבונים? סבוני חלב האם שלנו טובים לשימוש לכל בני המשפחה שלך. הסבונים האלו יכולים לשמש על תינוקות וילדים בתור תרחיץ גוף, וכמשרה באמבטיה ליצירת אמבט חלב
  • באילו מרכיבים משתמשים להכנת הסבונים? המתכון כולל שמן זית, חמאת שיאה, חמאת קקאו, שמן שקדים מתוקים, שמן קיק וחלב האם שלך :).
  • כמה זמן לוקח התהליך? לאחר שתבצעי את ההזמנה נבקש ממך להביא את החלב אלינו, אנו נמצאים במושב בית יצחק. לאחר שיש לנו את החלב, ניצור את הסבונים אשר לאחר מכן יעברו אל מדפי הייבוש למשך 4 שבועות. לאחר שהסבונים מוכנים, נארגן איסוף מקומי או משלוח לבחירתך (עליך לבחור במעמד ההזמנה בעמוד התשלום). זמן האספקה הכולל מביצוע ההזמנה, התשלום וקבלת חלב האם אלינו הוא 4-5 שבועות.
  • האם נדרש פיקדון? לא, פשוט הוסיפי את המוצר לעגלה, בחרי איסוף/משלוח ובצעי את התשלום, ואנחנו ניצור קשר על מנת לתאם את הגעתך להבאת החלב.
בחרי סוג תוספת

נטורל ללא תוספות, קמומיל וקלנדולה לעור עדין, שיבולת שועל וחימר ורוד לעור יבש

בחרי סוג ריח

נטורל ללא ריח, לבנדר

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “סבון חלב אם – הזמנה מראש של 1 ק"ג סבון (10 סבונים)”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מוצרים משודרגים

עגלת קניות