שמפו מוצק סרפד וספירולינה

40.00

מתאים לכל סוגי השיער, נהדר במיוחד לקרקפת שומנית ושיער נוטה לשמן

שמפו טבעי מוצק מגיע עם יתרונות רבים, הוא נפלא לטיולים, מרוכז ומספיק לעשרות שימושים, אקולוגי ומתכלה לחלוטין ועל הדרך גם חוסך שימוש בפלסטיק. 

השמפו המוצק שלנו בעל PH מאוזן לקרקפת ולשיער והוא מבוסס על אבקות צמחים אורגניות, שמנים צמחיים וחמאות בכבישה קרה ותערובת שמנים אתריים פרחונית ונעימה. לא תמצאו במוצרים שלנו כימיקלים, פראבנים, סולפאטים, משמרים מסוכנים, SLS, מוצרים מן החי, בשמים מלאכותיים, או כל חומר מזיק אחר!

בשמפו זה בחרנו בפעיל השטח האחראי על ניקוי השיער סודיום קוקואיל איזתיונאט – מקציף טבעי ותואם ל-PH העדין של הקרקפת שמופק באופן טבעי משמן קוקוס, וב-Btms-25 מתחלב צמחי ועדין המופק משמני לפתית וקוקוס ומספק ריכוך נעים וקליל לשיער. בנוסף הוא מכיל אבקת סרפד אורגנית ואבקת אצת ספירולינה ירוקה שעשירות בויטמינים ומינרלים שישר נספגים ומשפרים את בריאות הקרקפת, חימר צרפתי ירוק – שהוא רכיב חובה לספיגת שומנים עודפים ואיזון קרקפת שומנית, שמן קוקוס ואבוקדו בכבישה קרה שחודרים ומעשירים בלחות, ויטמין B5 המגן על השיער מנזקי הסביבה, ובלנד שמנים אתריים טהורים של רוזמרין, לבנדר וגרניום שמשפרים את צמיחת השיער ומוסיפים לאיזון הקרקפת משומניות עודפת. לבסוף הוספנו גם חמאת קקאו גולמית העשירה בנוגדי חימצון – כי למה לא?

אופן השימוש בשמפו מוצק: הרטיבו את השיער, העבירו את השמפו על השיער מהשורש לקצוות 3-5 פעמים (כמו לסרק את השיער),עד שהופק ממנו מספיק קצף, לאחר מכן עסו את השיער ושטפו. בתום השימוש השאירו את השמפו לייבוש באוויר, רצוי על סבוניה.

משקל: 65 גרם | שימושים: עד 60 חפיפות (תלוי בשימוש ובאחסון)

זמינות: קיים במלאי

משקל 65 גרם

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “שמפו מוצק סרפד וספירולינה”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מוצרים משודרגים

עגלת קניות